Mijn favoriete boeken

donderdag 16 september 2010

Pffffff

Hoi,

Het is erg leuk maar ook veel! Zie soms door de bomen het bos niet meer, maar veel blijven oefenen.
Paar vragen (of moet dat via Gmail?) wat is een nieuwslezer?
Hoe houd ik de site van 23dingen en mijn blog alle 2 in de balk? Als ik in het blog werk, ben ik de 23 dingen weer kwijt en omgekeerd, nogal omslachtig.
Als ik in google mijn blog opzoek kan ik ook de berichten lezen, dit wil ik niet voor iedereen openbaar hebben maar alleen voor cluster. Hoe verander ik dit?
Begin nu met #5.
Succes allemaal!

1 opmerking:

  1. Hoi Tjallie,
    Goh, wat een ijver! Zitten jullie nu al bij #5? Wat een tempo.
    Je blog is openbaar en kan ook in Rusland of China gelezen worden. Zet er dus maar geen al te gekke dingen in ;)
    Wij gebruikten Netvibes als nieuwslezer (is dat niet hetzelfde als je RSS-lezer?), en dat doe ik nu nog steeds. Ziet er heel leuk en overzichtelijk uit, maar het risico is wel dat ze ooit een keertje stoppen. Dat heb je met Google niet zo gauw..

    BeantwoordenVerwijderen