Mijn favoriete boeken

maandag 11 oktober 2010

#10

Vandaag bezig geweest met Social Bookmarking. Ik heb zelf een account gemaakt: www.delicious.com/tjallie.bijlsma en ik heb gelijk 23 dingen aan mijn netwerk toegevoegd.
Delicious is erg handig als je veel op het web surft. Ikzelf doe dit niet heel veel, maar ik vind het af en toe toch handig om van deze site gebruik te maken, aangezien ik van reizen houd. Via delicious kan ik dus alle leuke sites bewaren die met reizen te maken hebben!
Voor de bibliotheek kan het ook handig zijn, omdat je via deze site een overzicht kan hebben van alle sites die te maken hebben met bibliotheken, boeken etc. Ook andere mensen kunnen hiervan gebruik maken om te kijken of de bibliotheek in hun eigen stad een eigen site heeft en om te kijken of er nieuwe boeken uit zijn! Hiermee kan de bibliotheek de jeugd beter bereiken, want ook de bibliotheek moet met zijn tijd mee.

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je een zenuwslopend wormenspelletje geplaatst, hiernaast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tjallie,
    Je bent goed bezig! En keurig op schema!
    Groet,
    wiesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je een Delicious account hebt. Ik heb je toegevoegd aan mijn netwerk!

    BeantwoordenVerwijderen