Mijn favoriete boeken

woensdag 6 oktober 2010

#7











Alweer een ding afgerond (al heb ik dit bericht helaas eerder verwijderd). Ik ben begonnen met Findr, waar ik een aantal foto's van Corsica heb bekeken om even te zwijmelen over de mooie natuur. Ik plaats hier dan ook een foto die ik heb gevonden en heel erg mooi vond. Het is een foto van Bonifacio in het zuiden van Corsica. Verder heb ik flickr colorpicker geprobeerd, wat ik erg grappig vond. Wie weet gebruik ik het om tinten uit te zoeken voor mijn woonkamer. Met Googlemaps ben ik al vertrouwd en gebruik het dikwijls als routeplanner. Spell with flickr vond ik niet echt boeiend. Daarnaast heb ik geleerd dat er veel mogelijkheden zijn van flickr voor de bibliotheek, misschien ooit eens proberen?

Bron: http://www.flickr.com/photos/steffen_ramsaier/324685485/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten