Mijn favoriete boeken

zondag 14 november 2010

#16

Vanavond ben ik aan de slag gegaan met youtube. Ik kende het al voor deze cursus en bezocht de site dan ook vaak. Ik bekijk vooral de filmpjes van artiesten en als ik een film wil kijken, bekijk ik de trailer om een eerste indruk te krijgen.
Voor de bibliotheek heeft youtube meerdere opties. Het kan een video plaatsen van de bibliotheek zelf, een soort virtuele tour door de bibliotheek. Daarnaast kan men instructie video's plaatsen, bijv. van het uitlenen en inleveren van boeken, dvd's, etc. Een andere mogelijkheid is om video's van nieuwe boeken te maken, waarin boeken worden gepromoot.

Hier een grappig filmpje dat zich in de bibliotheek afspeelt:

1 opmerking:

  1. he Tjallie, je gaat als een speer. Is een goed idee, die videotour door de bieb.groet wilma

    BeantwoordenVerwijderen