Mijn favoriete boeken

zondag 21 november 2010

#17

Mobiel internet
Over dit ding valt voor mij niet veel te schrijven; ik ben niet in het bezit van een smartphnone inclusief mobiel internetabonnement. Ben blij dat ik kan bellen, sms-en en af en toe een fotootje kan maken, de rest doe ik thuis dan wel op mijn laptop!
Heb er wel wat over gelezen maar zie niet direct een nuttig gebruik voor de bibliotheek, maar daar kan ik me in vergissen. Een familielid (die wel apetrots is op zijn I-phone) heeft me het e.e.a. laten zien, best leuk dat weer wel. Ga nu snel de laatste dingen in mijn koffer proppen, niet eerder kunnen doen wegens buikgriep en dan snel naar Schiphol! Vakantie! Dus ding 18 moet even wachten:)

1 opmerking:

  1. fijne vakantie Tjallie. Zodra je weer thuis bent nog even een sprintje trekken,dan ben je mooi voor 13 december klaar. groet wilma

    BeantwoordenVerwijderen